Regelmatig krijg ik de vraag van Makelaars. Wat moet ik op mijn Facebook tijdlijn plaatsen? Het meeste wat ik voorbij zie komen is een link naar het aanbod van een woning. Hier is natuurlijk niets mis mee en dat moet je ook vooral blijven doen maar het gaat erom hoe je er voor kan zorgen dat je volgers (fans) je blijven volgen en wat je moet doen om met ze in contact te blijven.
Het aantal likes op je Facebook pagina zegt helemaal niets. Het gaat erom of de pagina interactie heeft met zijn volgers. Reageren er mensen op berichten of blijft het angstvallig stil na een post-update. Edgerank bepaalt jouw bereik op Facebook. EdgeRank is het algoritme van Facebook dat gebruikt wordt om te zien of er interacties is met je volgers.
Facebook tips voor Makelaars
Om je als makelaar te helpen heb ik gratis een rapport voor je gemaakt. Hierin staan 27 content ideeën die je als Makelaar direct kunt gaan toepassen om zo je Facebook tijdlijn te vullen. Het zijn tips die heel eenvoudig en makkelijk zijn toe te passen en direct zullen zorgen voor meer engagement.